martes, 3 de julio de 2018

SI NO LO CREO NO LO VEO



Dale la vuelta, no quieras verlo para creerlo, si lo ves, ya no necesitas fe. Abre los ojos para que el Señor te muestre el camino de la fe. Creer para ver la acción del Señor, creer para ver las llagas, las heridas triunfantes. Puedes ver las señales de la pasión, las heridas del dolor, las marcas del sufrir, pero no la resurrección. Creer, abrir los ojos del corazón, para ver al Señor.
Creer para tocar. Creer para sentir. Creer para llorar. Creer para vivir. 
Ahora, Señor, déjame tocar, sentir, llorar, vivir en ti Resucitado.
Ahora, déjame decir "Señor mío y Dios mío"


Do Evanxeo segundo Xoán
Pero Tomé, un dos Doce, o chamado Xemelgo, non estaba con eles cando chegou Xesús. Dicíanlle entón os outros discípulos: -Vimos o Señor. Pero el contestoulles: -Como non vexa nas súas mans as furas dos cravos e non meta nelas o meu dedo; como non meta a miña man no seu costado, non crerei. Oito días despois estaban outra vez dentro os discípulos, e Tomé con eles. Chegou Xesús, estando pechadas as portas, e poñéndose no medio, dixo: -Paz convosco. Despois díxolle a Tomé: -Trae aquí o teu dedo e mira as miñas mans; trae a túa man e métea no meu costado. Non sexas incrédulo, senón home de fe. Tomé respondeulle: -¡Meu Señor e meu Deus! Xesús díxolle: -¿Tes fe porque me viches? ¡Benia os que creron sen veren!

Feliz día
Xabier Alonso
03-07-2018
Fiesta de Santo Tomás apóstol

No hay comentarios:

Publicar un comentario