miércoles, 7 de noviembre de 2018

SEGUIRTE




El evangelio de hoy es una llamada a una conversión profunda se nuestro corazón. Te propongo que lo leas con calma. Primero de un tirón. Deja un tiempo de silencio a lo largo del día. Luego toma por párrafos y detente en cada frase. 
Solo puedo decir que a mí me desborda.
Jesús lo pide todo, pero con "cabeciña", sabiendo lo que hacemos, llegando hasta el fin de nuestro ser. 
Esto da para mucho.
Escucha. El te llama a vivirlo.

feliz día
Xabier Alonso
7-11-2018


Nunha ocasión que o seguía moita xente, volveuse a eles e díxolles:
‑Se alguén me quere seguir e non está disposto a romper con seu pai e con súa nai, coa muller e mais cos fillos, cos irmáns e coas irmás, e incluso coa súa propia vida, non pode ser discípulo meu. O que non carga coa súa cruz e me segue, non pode ser discípulo meu.
Pois ¿quen de vós, querendo construír unha torre, non se para a pensar no presuposto, a ver se a pode rematar? Non vaia ser que bote os alicerces e non a dea rematado e a xente que o vexa faga riso del, dicindo: "Este empezou a construír e non deu rematado".
Ou ¿que rei, que sae á guerra contra outro, non se senta primeiro a cavilar se lle chegarán dez mil homes para loitar contra vinte mil? E, se ve que non, cando aínda o ten lonxe, mándalle unha embaixada, pedindo condicións de paz.
Pois así, como non renunciedes a todo o que tedes, non hai de vós quen poida ser discípulo meu.
Ben está o sal; pero se o mesmo sal se volve insulso, ¿con que se pode salgar? Xa non vale para nada: nin para a terra, nin para a esterqueira; hai que tirar con el. Quen teña oídos para oír, que escoite.







No hay comentarios:

Publicar un comentario