lunes, 4 de junio de 2018

TODO TUYO




"Esto es mío", "Esto es de todos", "Esto es tuyo", "No tengo nada". 
Un proceso necesario y que refleja la libertad del que vive en Dios. La lucha por la supervivencia está escrito en lo más profundo del ser humano, y eso supone, desterrar de nosotros al que pueda ser una amenaza. 
Esta es la parábola que cuenta hoy Jesús en el evangelio, 

‑Un home plantou unha viña, rodeouna cun valado, cavou nela un lagar e construíu un caseto para o garda.  Logo arrendóullela a uns viñateiros, e marchou para lonxe.
No seu tempo, mandou un criado para cobrarlles as rendas da viña ós viñateiros Pero eles, botáronse enriba del, zorregáronlle duro, e despedírono coas mans baleiras. Vaise el e mándalles outro criado, pero tamén mallaron nel e aldraxárono. Mandoulles outro, e matárono; e a outros moitos bouraron neles e matáronos.
Pero aínda lle quedaba un a quen mandar, o seu fillo benquerido; e mandóullelo de último, dicindo para si: "El é fillo meu, e hano respectar".Pero os viñateiros comentaron: "¡Oi! Este é o herdeiro: veña, matámolo e ¡herdanza para nós!". E agarrárono, matárono e botárono fóra da viña.
¿Que fará o dono da viña? Volverá, acabará con estes viñateiros e daralles a viña a outros.
¿Ou seica non lestes aquilo da Escritura: A pedra que desbotaron os canteiros é agora o esquinal;
esa colocouna o Señor; ¡que regalía para nós!?
Decatándose de que a parábola ía por eles, quixérono prender, pero por medo á xente, deixárono e fóronse.
De no tener nada pasaron a creerse los dueños de todo. Cuanto suena esto.
Hoy te invito a que veas todo como don gratuito de la mano bondadosa del Señor. Aquello que comenzaban a sentirse violentados por las palabras de Jesús se sentían dueños y celosos custodios de la tradición que iban amoldando a sus intereses, y no eran capaces de reconocer la presencia del Salvador. A Jesús la pasó como al hijo del dueño de la viña, expulsado fuera de la cuidad, pues no es aceptado entre los suyos, muere en manos de los leales a la ley de Dios. 
No expulses al Señor de tu corazón, de tu vida, de la realidad cotidiana.
Recuerda es todo del, y todo es obra de su amor gratuito.

En María, todo del Señor. Con María, todo nuestro ser es del Señor.

Feliz día
Xabier Alonso
04-06-2018




No hay comentarios:

Publicar un comentario