sábado, 30 de junio de 2018

TALITHA KUM, Levántate




La niña no está muerta, duerme. Y es que no aceptas y te duele el sufrimiento del inocente. Tu mirada se tornó profunda al ver el dolor del padre suplicando por la vida de su hija. Tus ojos se llenaron de agua al no esbozar más que una palabra d esperanza. Y es que es esta palabra que la posibilita que podamos creer en ti, fuente de vida. El camino se hizo largo, como cuando uno le dan una grave noticia, o sale al hospital a visitar a un familiar, o esperas el diagnóstico... el tiempo no pasa. Y aún así, te detienes, y esperas, y atiendes aquella mujer que te ha tocado el manto esperando su sanación. Sí, es que tú te dejas tocar por lo intocables, aquellos que estaban marcado por la dureza de la enfermedad, los que era marcados con la maldición, pues eran impuros y su contacto los volvía a todos impuros. Pero tu descubres la pureza en el corazón, esperas la sinceridad del que te busca.
Y ahora, yo, Señor, voy en silencio, oculto, tapado, que no sepan lo que llevo en mi interior, solo quiero tocarte, solo eso Jesús, tocarte, sentirte cerca, saber que estás ahí, dando salud, esperanza, vida. Solo tú sabes y conoces mi interior, la lucha del hombre contra lo que le anula, le atrapa, la engulle en la noche del dolor.
Salud, vida y así pronuncias, esbozas  con la dulzura de la cercanía de la misericordia de Dios. Talitha kum, levántate. Es un imperativo, es una orden, pues tu derrota la muerte, ordena a la vida que se levante de la postración, despiertas del sueño al que duerme sobre el lecho frío. Levántate, es a ti, que ya te has rendido, que solo un milagro puede devolverte la vida. Es a ti, que ya estás derrotado, ahora, vive, vive como resucitado. Vive a la voz de tu Señor, tu enemigo ha sido derrotado. Vive, no duermas el sueño de los muertos, vive la vida de tu dueño, el que gobierna cielos y tierra. Vive, levántate y ponte a caminar.

Feliz domingo
Xabier Alonso
1-07-2018

Podes ler o texto do evanxeo deste domingo

Pasando de novo nunha barca para a banda de enfronte, xuntouse moita xente arredor del, que estaba na beira do mar. Nisto chegou un dos xefes da sinagoga, chamado Xairo, que, ó velo, botouse ós seus pés suplicándolle:
‑A miña filla está a piques de morrer; ven impor sobre ela as túas mans, para que sande, e viva.
foise con el, seguido de moito xentío, que o estrullaba.
Había unha muller, que padecía hemorraxias desde doce anos atrás, e levaba sufrido moito cos médicos, que lle acababan cos bens; total para nada, porque a cada paso ía a peor. Como oíra falar do que facía Xesús, achegouse entre a xente por detrás e tocoulle o seu vestido, dicindo para si: "Aínda que non sexa máis que tocarlle o seu vestido, ficarei sa". E secándoselle a fonte da hemorraxia, sentiu no seu corpo que estaba curada do mal.
Axiña Xesús, decatándose da forza que saíra del, volveuse e preguntou:
‑¿Quen me tocou na roupa?
Os discípulos respondéronlle:
‑Ti ben ves a xente preméndote; ¿e aínda preguntas por quen te tocou?
Pero el seguía mirando arredor, para ver quen fora. Daquela, a muller, medorenta e tremendo, sabendo o que lle sucedera, veu caer ante el contándolle toda a verdade. El díxolle:
‑Filla, a túa fe sandoute, vaite en paz, curada para sempre da túa doenza.
Aínda estaba el falando, cando chegaron da casa do xefe da sinagoga a dicirlle:
‑A túa filla acaba de morrer. ¿Para que andar xa molestando ó Mestre?
Pero Xesús, ó escoitar o que estaban a falar, díxolle ó xefe da sinagoga:
‑Non temas, abonda que teñas fe.
E non permitiu que ninguén o acompañase, fóra de Pedro, Santiago e Xoán, o irmán de Santiago.
O chegaren á casa do xefe da sinagoga, vendo o gran barullo que facían con choros e lamentos, entrou e díxolles:
‑¿A que vén tanto barullo e tanto chorar? A meniña non morreu, está a durmir.
E todos facían riso del. Pero botándoos a todos fóra e levando con el os pais da meniña e mais os seus acompañantes, entrou onde estaba a nena. Colleuna pola man e díxolle:
‑Talitha, qumi (que quere dicir: "rapaza, érguete").
A rapaciña ergueuse de contado, e botouse a andar, que xa tiña doce años. E aquela xente quedou coa boca aberta. El insistiulles en que non llo contasen a ninguén, e mandou que lle desen de comer.



Leer más: https://www.abibliagalega.com/contactanos/evanxeos/marcos/capitulos-1-5/

No hay comentarios:

Publicar un comentario